top of page
  • תמונת הסופר/תDoron Erera

היכרות עם גישת "לטובתי" - פוסט הפתיחה של האתר הישן :)

עודכן: 28 ביוני 2022




“כולנו גאונים. אבל אם תשפוט דג על פי היכולת שלו לטפס על עץ, הוא יחיה את כל חייו באמונה שהוא כישלון” אלברט איינשטיין


ברוכים וברוכות הבאים


הציטוט הזה הופנה במקור כלפי מערכות החינוך ואני טרם פגשתי אדם שלא מסכים איתו. הרי אף אחד לא יטען שצריך ללמד דגים לטפס על עץ או שטיפוס על עץ עשוי להוות איזשהו מדד לכישרון של דג. אז למה כל כך הרבה מאיתנו מסכימים לחיות בדיוק כך?


אנחנו מופגזים כל החיים במסר שישנם מדדים אובייקטיבים אבסולוטיים לכל מיני דברים. מדדים להצלחה, לכישרון, לחכמה, ליופי, לשמחה, לרוחניות ועוד ועוד. מה שבסופו של דבר הפנמנו, מלנסות כל הזמן להתיישר על פי מדדים חיצוניים, הוא שאנחנו לא מספיק טובים.


יותר מדי אנשים חיים את חייהם עם תחושה שהם לא מוצלחים, שהם חסרים ואפילו מקולקלים. המסר שלי הוא הפוך. כל אחד ואחת מאיתנו שלם ומושלם. אדם שלם הוא לא מי שחי רק את הצדדים ה"חיוביים" באישיותו. אדם שלם הוא מי שמוכן לפגוש, ברכות, גם את הצדדים ה"שליליים" שלו, ולהסכים לראות כיצד גם הם הרבה פעמים ביטוי לייחוד שלנו וטומנים בחובם את העוצמות הגדולות שלנו.


מטרתי היא לעזור לך להרגיש טוב עם עצמך.


לחזור לסמוך על עצמך. להכיר בערכך ובמתנות הייחודיות לך.


להצית מחדש את האמונה בעצמך ובאמת שלך.


לעודד אותך לחיות חיים מלאים, שמחים ומספקים יותר.


אני פה להשתמש בניסיוני כתלמיד, מורה ומטפל ולסייע לכם לראות כיצד כל הבחירות שעשיתם עד היום הכינו אתכם לרגע המדויק הזה וכל מה שנקרה בדרככם עד כה, על הטוב והפחות טוב שבו, נעשה לטובתכם העליונה.


ברוכים הבאים לגישת 'לטובתי' - כיצד לראות ולחוות את החיים כתומכים בי להכיר ולחיות את התשוקה שלי בכל רובד.


אז מה זה לטובתי?


גישה פשוטה, אנושית ויומיומית להתקרב לעצמך. ללמוד לשמוע את ההנחיה הפנימית המיטיבה ולראות היבט נוסף בעולמך הפנימי והחיצוני. זוהי תנועה ממקום תודעתי אשם ומאשים אל עבר הוויה הרואה כיצד כל בחירה, מפגש וסיטואציה בחייך באים לרפא אותך ולכוון אותך.


בקליניקה, פה באתר ובדף הפייסבוק שלי אני משתדל לשתף מגוון שיטות וכלים פשוטים אך יעילים מאד, המשתלבים בתוך החיים והיום יום. כלים שיובילו אתכם לפגוש ולשחרר, בחיוך, התנגדויות ומחסומים שמונעים מכם להסכים להתנהל בעוצמה וברכות עם עצמכם.


תרגול הגישה משלב תרגילי התבוננות ומיינדפולנס קצרצרים וממוקדי מטרה בתוך היום יום, המסייעים לזהות את הדפוסים והמחשבות האוטומטיים שמנהלים אותנו. מדיטציות קצרות ופשוטות להעצמת היכולת לשמוע את הקול הפנימי הייחודי שלנו. וכלים לטיפול עצמי העוזרים לשחרר את החסמים שאנחנו שמים לעצמנו.



אני משתדל שלאט לאט יצטברו באתר מספיק חומרים להבנת הגישה גם לבד ויישומה בחיים. מי שמתחבר ומתחיל להרגיש את עוצמת השינוי לטובה בחייו, מוזמן בחום להצטרף למפגשי לימוד מעמיקים ועוצמתיים יותר בהרצאות סדנאות וקורסים ממוקדים שאני מעביר.


אם הגישה מהדהדת בכם ואתם מרגישים אינטואיטיבית, כמה שקט, שמחה ובטחון עצמי היא יכולה להביא לחייכם אבל פוגשים קושי או כאב ומעוניינים בתמיכה אישית אתם מוזמנים למפגשי טיפול רגשי אישי או טיפול משפחתי אצלי בקליניקה.



לאט לאט, כמעט בלי להרגיש, נשחרר את הדרמה. נסכים לאמץ גישה והרגלים חיוביים כלפי עצמנו. נתחיל לשמוע את ההדהוד הפנימי שיוביל אותנו לקפוץ באושר לתוך החיים שאנחנו רוצים לחיות.



צעדים קטנים, בלי מאמץ, בתוך היום יום מצטברים לתוצאה גדולה


מה תרוויחו מזה?


הערכה עצמית גבוהה יותר, תחושת משמעות ומטרה, הכרה עמוקה בצרכים ויכולת לתקשר אותם בפשטות. חיים עם פחות חרדה, מתח ומאמץ.


8 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page